Općinske službe
- Objavljeno: 13.05.2015.
- Klikova: 26604
Općinske službe za upravu su:
- Služba graditeljstva/urbanizma, prostornog uređenja, geodetskih, katastarskih i imovinsko-pravnih poslova,
- Služba stambeno-komunalnih poslova, obnove, raseljenih osoba i izbjeglica,
- Služba finansija/financija,
- Služba privrede/gospodarstva,
- Služba opće uprave i društvenih djelatnosti,
- Služba civilne zaštite.
Poslovi sekretara Općinskog vijeća i načelnika, inspekcijskog nadzora iz nadležnosti općine, poslovi informiranja, određeni administrativno-tehnički i pomoćni poslovi obavljaju se u kabinetu Općinskog načelnika. U kabinetu Općinskog načelnika organiziraju se i savjetnički poslovi.
SLUŽBA GRADITELJSTVA/URBANIZMA, PROSTORNOG UREĐENJA, GEODETSKIH, KATASTARSKIH I IMOVINSKO-PRAVNIH POSLOVA
Pomoćnik načelnika za graditeljstvo/urbanizam, prostorno uređenje, geodetske, katastarske i imovinsko-pravne poslove: Dunja Lučić, tel:030 658 011 (lokal 109)
Služba vrši upravne, normativno-pravne, studijsko-analitičke i stručno-operativne poslove koji se odnose na:
- planiranje, izgradnju i uređenje zemljišta za izgradnju,
- pripremu, provedbu i primjenu prostornog plana Općine,
- izradu urbanističko-planske dokumentacije kojom se utvrđuju uvjeti i način za plansko korištenje prostora, izgradnju naselja i objekata od važnosti za Općinu, zaštitu i unapređenje okoliša, određivanje tijela za njihovu provedbu i utvrđivanje urbanističko-građevinskih mjera za zaštitu stanovništva i materijalnih dobara od elementarnih nepogoda i ratnih djelovanja,
- izdavanje urbanističkih suglasnosti, odobrenja za izgradnju i odobrenja za upotrebu građevine i građevinskih radova,
- zaštitu prirodnog okoliša i koordinaciju aktivnosti na istraživanju, planiranju, finansiranju i praćenju stanja i obnovu ratom uništenog graditeljskog naslijeđa na području općine,
- prostorno planiranje deponija za odlaganje otpada,
- koncipiranje programa naučno-istraživačkog rada od važnosti za prostorni i društveni razvoj u skladu sa strategijom razvoja Federacije, Kantona i Općine,
- pripremanje propisa u vezi s utvrđivanjem stambene politike, uključujući donošenje propisa koji se odnose na uređenja i izgradnju stambenih objekata,
- pripremanje nacrta propisa o korištenju zemljišta uključujući zoniranje,
- planiranje, programiranje, projektovanje, korištenje i zaštitu prostora,
- izradu prostorno-planske i urbanističko-tehničke dokumentacije, osim poslova koji su zakonom stavljeni u nadležnost Federacije i Kantona,
- geodetsko katastarske poslove od važnosti za odbranu,
- komasaciju zemljišta i premjeravanje zemljišta za posebne potrebe,
- imovinsko pravne i druge stvarno pravne odnose na nekretninama i pravima na nekretninama,
- imovinsko pravne poslove u vezi s nekretninama na kojima Općina ima pravo raspolaganja i davanja prijedloga za reprivatizaciju imovine,
- održavanje javnih lokalnih i nekategorisanih puteva,
- izradu tehničke dokumentacije za rekonstrukciju i održavanje javnih lokalnih i nekategorisanih puteva,
- godišnje planove rada o izvršavanju poslova, analize izvršenja poslova i izvještaja o radu,
- i druge poslova iz oblasti urbanizma, prostornog uređenja, geodetskih, katastarskih i imovinsko-pravnih poslova koji su zakonom propisani i stavljeni u nadležnost Općinskog organa uprave.
SLUŽBA STAMBENO-KOMUNALNIH POSLOVA, OBNOVE, RASELJENIH LICA I IZBJEGLICA
Pomoćnik načelnika za stambeno-komunalne poslove, obnovu, raseljena lica i izbjeglice: Ismet Vereget, tel:030 658 011 (lokal: 119)
Služba vrši upravne, normativno pravne, studijsko analitičke i stručno-operativne poslove koji se odnose na:
- povrat stanova na kojima postoji stanarsko pravo,
- otkup stanova čiji je vlasnik ili pravni nasljednik Općina,
- oblast stanovanja u objektima zajedničkog stanovanja,
- pružanje pravne pomoći građanima iz oblasti koje pokriva služba,
- uspostavu komunalnog reda,
- donošenje rješenja o obavezi plaćanja komunalne naknade,
- utvrđivanje programa obavljanja usluga zajedničke komunalne potrošnje,
- strukturu finansiranja elemenata zajedničke komunalne potrošnje,
- stanje u oblasti individualne komunalne potrošnje,
- stručni nadzor u komunalnoj oblasti ,
- priznavanje i prestanak statusa raseljenih lica,
- praćenje ostvarivanja prava raseljenih lica,
- obnovu objekata infrastrukture,
- obnovu stambenih objekata,
- vođenje evidencija iz oblasti za koje je zadužena služba i izdavanje uvjerenja,
- godišnje planove rada o izvršavanju poslova, analizu izvršenja poslova i izvještaj o radu,
- i druge poslove iz oblasti stambeno-komunalnih poslova, obnove, raseljenih lica i izbjeglica koji su zakonom propisani i stavljeni u nadležnost općinskog organa uprave.
SLUŽBA FINANSIJA/FINANCIJA
Pomoćnik načelnika za finansije/financije: Safet Varenikić, tel:030 658 011 (lokal: 130)
Služba vrši normativno-pravne, studijsko-analitičke, i stručno-operativne poslove koji se odnose na :
- neposredno planiranje, praćenje i usmjeravanje poslova i zadataka iz oblasti budžeta/proračuna i računovodstva iz nadležnosti općine i prenesenih poslova viših nivoa vlasti,
- ubiranje i raspodjelu javnih prihoda,
- izradu prijedloga akata iz oblasti finansija,
- prikupljanje podataka od općinskih službi, budžetskih korisnika i nevladinih organizacija,
- praćenje izvršenja budžeta/proračuna i predlaganje mjera za sprečavanje prekoračenja planiranih i raspoloživih sredstava,
- iniciranje programa razvoja i mjera za unapređenje stanja u ovoj oblasti,
- analiziranje finansijskih mogućnosti općine, zaduženja općine i neposrednu saradnju sa finansijskim institucijama,
- sačinjavanje informacija, analiza i izvještaja iz oblasti finansijsko računovodstvenih poslova i predlaganje rješenje za preraspodjelu i dodatne izvore prihoda,
- blagovremeno obavljanje poslova u skladu sa važećim zakonskim propisima i međunarodnim računovodstvenim standardima (MRS),
- godišnje planove rada o izvršavanju poslova, analizu izvršenja poslova i izvještaj o radu,
- i druge poslove iz oblasti finansija/financija koji su zakonom propisani i stavljeni u nadležnost Općinskog organa uprave.
SLUŽBA PRIVREDE/GOSPODARSTVA
Pomoćnik načelnika za privredu/gospodarstvo: Amila Hadžić, tel:030 658 011 (lokal: 102)
Služba vrši upravne, normativno-pravne, studijsko-analitičke i stručno-operativne poslove koji se odnose na:
- praćenje proizvodnje i poduzimanje odgovarajućih mjera u industriji, energetici i rudarstvu na području Općine,
- praćenje korištenja prirodnih bogatstava u skladu sa propisima Federacije i Kantona,
- rješavanje u upravnim stvarima u okviru svoje nadležnosti, te vođenje propisane službene evidencije i izdavanje uvjerenja o činjenicama na temelju službenih evidencija,
- izradu, provedbu i praćenje programa iz strateškog plana,
- organizaciju, unaprjeđenje, izradu i praćenje istraživačkih projekata u oblasti privrede,
- utvrđivanje politike razvitka turizma i korištenja turističkih resursa,
- uređenje lokalnog saobraćaja,
- registriranje i usklađivanje linija i redova vožnje na lokalnom nivou,
- izradu prometne osnove općine u skladu s prometnom osnovom Kantona,
- izradu analiza o sigurnosti saobraćaja na području općine,
- pripremanje propisa u okviru cjelokupne privredne politike, te podsticanja privrednog i društvenog razvoja općine,
- godišnje planove rada o izvršavanju poslova, analizu izvršenja poslova i izvještaj o radu,
- druge poslove iz svoje nadležnosti u skladu sa zakonom.
SLUŽBA OPĆE UPRAVE I DRUŠTVENIH DJELATNOSTI
Pomoćnik načelnika za opću upravu i društvene djelatnosti: Ivica Davidović, tel:030 658 011 (lokal: 104)
Služba vrši upravne, normativno-pravne, studijsko-analitičke i stručno-operativne poslove koji se odnose na:
- vođenje upravnog postupka i rješavanje upravnih stvari u prvostepenom upravnom postupku u boračko invalidskoj zaštiti, zaštiti šehidskih porodica i porodica poginulih, nestalih i umrlih boraca, te zaštiti porodica umrlih ratnih i mirnodopskih vojnih invalida,
- pripremu dokumentacije za provedbu postupka ocjene invalidnosti u oblasti boračke invalidske zaštite,
- obračun naknade i vođenja službenih evidencija iz prava u oblasti boračko invalidske zaštite kod ratnih i mirnodopskih vojnih invalida zaštite šehidskih porodica i porodica poginulih i nestalih boraca,
- provedbu postupaka i vođenje sve službene evidencije koji se odnose na ljudske resurse unutar tijela odnosno službi za upravu,
- vršenje upravnih i stručnih poslova iz oblasti rada i radnih odnosa uposlenih u općinskim tijelima uprave,
- osiguranje provedbe zakona i drugih propisa koji se odnose na obrazovanje, zapošljavanje, kulturu i sport,
- osiguranje provedbe zakona i drugih propisa koji se odnose na status mladih u lokalnoj zajednici, odnose s mladima i aktivnosti na preventivnim mjerama za sprječavanje štetnih uticaja na mlade,
- vođenje evidencija o građanskim stanjima i provođenje postupka izdavanja uvjerenja iz javnih knjiga,
- vođenje statistike o građanskim stanjima i evidencijama,
- vršenje ovjera potpisa, rukopisa i prepisa,
- izdavanje i vođenje registra radnih knjižica,
- vođenje kancelarijskog i arhivskog poslovanja,
- provođenje popisa birača i usklađivanje evidencija o popisu birača,
- izradu prijedloga nacrta propisa i akata koji se odnose na oblast kulture, obrazovanja i sporta,
- pripremu stručnih pravnih mišljenja i objašnjenja za primjenu zakona, drugih propisa i općih akata koji se odnose na oblast boračko invalidske zaštite, građanska stanja i popis birača,
- pripremu stručnih, pravnih mišljenja i objašnjenja za primjenu zakona koja se odnose na obrazovanje, kulturu i sport,
- pripremu godišnjih planova rada o izvršavanju poslova, analizu izvršenja poslova i izvještaj o radu,
- druge poslove iz oblasti svoje nadležnosti koji su zakonom i drugim propisima stavljeni u nadležnost ove općinske upravne službe.
SLUŽBA CIVILNE ZAŠTITE
Pomoćnik načelnika za civilnu zaštitu: Esad Duranović (telefon: 030/658-061)
Služba vrši upravne, normativno-pravne, studijsko-analitičke i stručno-operativne poslove koji se odnose na:
- organizaciju, pripremu i provođenje zaštite i spašavanja na području općine,
- izradu procjene ugroženosti na području općine,
- izradu programa zaštite i spašavanja od prirodnih i drugih nesreća u općini,
- plan zaštite i spašavanja od prirodnih i drugih nesreća u općini,
- pripremu za zaštitu i spašavanje i mjere za unaprjeđenje i organizovanje osposobljavanja za civilnu zaštitu,
- organizaciju, izvođenje i praćenje realizacije obuke građana na provođenju lične i uzajamne zaštite,
- organizaciju i koordinaciju provođenja mjera zaštite i spašavanja, predlaganje programa samostalnih vježbi iz civilne zaštite,
- popunu ljudstvom štaba civilne zaštite, službi zaštite i spašavanja i jedinica civilne zaštite, određivanje povjerenika civilne zaštite, te osiguranje njihovog opremanja materijalno tehničkim sredstvima,
- pripremu propisa iz oblasti zaštite i spašavanja iz nadležnosti Općine,
- organizaciju centra osmatranja i uzbunjivanja,
- propisane evidencije iz oblasti civilne zaštite,
- godišnje planove rada o izvršavanju poslova, analize izvršenja poslova i izvještaj o radu,
- i druge poslove iz oblasti svoje nadležnosti koji su zakonom i drugim propisima stavljeni u nadležnost ove općinske upravne službe.
U KABINETU OPĆINSKOG NAČELNIKA obavljaju se stručni, tehnički i pomoćni poslovi koji se odnose na:
- koordinaciju između Općinskog načelnika, općinskih službi za upravu, Općinskog vijeća i Općinskog javnog pravobranilaštva,
- izrada nacrta ugovora i drugih akata koji nisu definisani kao nadležnost službi za upravu,
- sudjelovanje u pripremi sjednica Općinskog vijeća,
- pripremu programa rada Općinskog načelnika i sudjelovanje u izradi programa rada Općinskog vijeća,
- izrada protokola u povodu posjeta visokih delegacija i značajnih događaja,
- inspekcijski nadzor iz nadležnosti Općine,
- informisanje javnosti,
- obradu informacija i sređivanje informativnog materijala,
- održavanje informatičkog sistema i opreme,
- održavanje objekta zgrade Općine,
- upravljanje i održavanje motornih vozila,
- preuzimanje, skladištenje i distribucija kancelarijskog materijala i ostalih roba.